فایل های دفینه یابی

بانک کتابها وPDF دفینه یابی و متافیزیک ماوراء

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 215
  • بازدید دیروز : 382
  • بازدید کل : 514932

نحوه فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف برای کلیه کارت ها و بانک ها


نحوه فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف برای کلیه کارت ها و بانک ها

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف برای هر بانک چگونه است

نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف برای هر بانک چگونه است

 

طبق اعلام بانک مرکزی استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف از ابتدای دی ماه اجباری می‌شود؛ برای دریافت رمز پویای هر بانک از چه اپلیکیشینی باید استفاده کنیم و نحوه‌ی فعال‌سازی هرکدام چگونه است؟

احتمالا تا به حال شنیده‌اید که دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از ابتدای دی ماه اجباری می‌شود و خریدهای اینترنتی تنها با رمز دوم یک‌بارمصرف امکان‌پذیر خواهند بود. بانک مرکزی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مردم به‌منظور دریافت رمز و تأیید شماره‌ی تلفن همراه خود باید به بانک صادرکننده‌ی کارت مراجعه کنند. البته این خبر جدید نیست و استفاده از رمز دوم پویا از سال گذشته در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته بود و قرار بود از خرداد ماه سال جاری، تمامی بانک‌ها استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف را برای مشتریان خود الزامی کنند اما به دلیل آماده‌نبودن زیرساخت‌های شبکه‌ی بانکی کشور اجرای این طرح به تعویق افتاد.

 

بانک مرکزی هدف از اجرای طرح رمز یک‌بارمصرف پویا را جلوگیری از سهولت دسترسی مجرمان به اطلاعات حساب بانکی شهروندان در فضای وب و کاهش کلاهبرداری‌های اینترنتی اعلام کرده که به دو روش پیامک و استفاده از اپیلیکیشن‌های موبایل قابل استفاده است. در ادامه به توضیح بیشتر نحوه‌ی فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف برای هر بانک می‌پردازیم.

 

۱- نحوه فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک ملت

بانک ملت «سامانه‌ی رمز نگار ملت» را با محوریت استفاده از اپلیکیشن (نرم‌افزار موبایلی) و سرویس پیامک طراحی و پیاده‌سازی کرده است. مشتریان بانک ملت با استفاده از این سامانه امکان تولید رمز‌های پویا‌ و یک‌بار مصرف در تراکنش‌های مبتنی بر رمز دوم‌ انواع کارت‌های بانک ملت (به‌جز کارت‌های هدیه‌ی ملت) را پیدا می‌کنند. رمزهای تولید شده در این اپلیکیشن تنها برای ۶۰ ثانیه معتبر بوده و پس از گذشت این زمان دیگر قابل استفاده نیستند. در این اپلیکیشن علاوه بر امکان استفاده از رمز پویای دوم در تراکنش‌های متکی به رمز دوم، امکان بهره‌مندی از دریافت رمز پویای اول جهت استفاده در ابزارهای مرتبط (نظیر خودپرداز، کارتخوان فروشگاهی) نیز وجود دارد.

مشتریان بانک ملت می‌توانند خدمات مربوط به سامانه‌ی اپلیکیشن و سامانه‌ی پیامکی را به‌صورت هم‌زمان فعال کرده و در صورت تمایل از هرکدام استفاده کنند.

نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی و استفاده از سامانه‌ی رمز نگار ملت-اپلیکیشن

۱- دریافت نرم‌افزار اندروید یا iOS از سایت بانک

بانک ملت

۲- مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز یا پایانه‌ی بانکی غیر نقد بانک، استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، فعال‌سازی سامانه‌ی رمز نگار ملت- اپلیکیشن، ارسال کد فعال‌سازی

بانک ملت

بانک ملت

بانک ملت

۳- ورود کد فعال‌سازی به سامانه و تعیین رمز اپلیکیشن

بانک ملت

۴- افزودن کارت یا کارت‌های بانک ملت به سامانه‌ی رمزنگار ملت

۵- دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از سامانه‌ی رمز نگار ملت

نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی و استفاده از سامانه‌ی رمزنگار ملت-نسخه‌ی پیامکی

۱- مراجعه به یکی از دستگاه‌های خود پرداز یا پایانه‌ی بانکی غیر نقد بانک، استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، فعال‌سازی سامانه‌ی رمز نگار ملت- نسخه‌ی پیامکی

۲- نمایش شماره‌ی همراه و تأیید در صورت صحت شماره‌ی نمایش داده شده

بانک ملت

بانک ملت

بانک ملت

۳- ارسال پیامک فعال‌سازی و راهنمای سامانه از سوی بانک ملت

۴- ارسال پیامک چهار رقم آخر کارت بانکی فعال‌شده به شماره‌ی ۳۰۰۰۳۳۰۳ جهت دریافت رمز پویا

بانک ملت

۵- ارسال پیامک رمز هفت رقمی یک‌بارمصرف از طرف بانک با سرشماره‌ی Bank Mellat روی تلفن همراه شما

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۲- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک ملی

کاربران با استفاده از اپلیکیشن ۶۰ بانک ملی که برای اندروید و iOS طراحی شده است می‌توانند هر ۶۰ ثانیه، یک رمز یک‌بارمصرف اول یا دوم دریافت کنند. همچنین مشتری‌های فاقد گوشی‌های همراه هوشمند نیز می‌توانند با استفاده کد دستوری و بدون نیاز به اینترنت، رمز دوم یک‌بار مصرف دریافت کنند؛ در این روش نیز رمز یک‌بارمصرف دریافت شده تنها ۶۰ ثانیه معتبر است. در این روش، مشتری می‌تواند ابتدا با وارد کردن کد دستوری #۶۰*۷۳۷* در سامانه ثبت‌نام کرده و پس از دریافت کد فعال‌سازی، مراحل ثبت‌نام را ادامه دهد؛ سپس تنها با یک بار مراجعه به دستگاه خودپرداز و انتخاب عملیات رمز، وارد منوی فعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف دوم شده و مشخصات لازم را وارد کند.

بعد از نصب اپلیکیشن ۶۰ و ورود به برنامه روی تصویر رمز یک‌بارمصرف کلیک کنید و عملیات نصب را ادامه دهید. در مراحل بعدی با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد فعال‌سازی (که پیامک می‌شود) را در اپلیکیشن وارد کنید تا ثبت‌نام کامل شود. بعد از نصب کردن برنامه می‌توانید به یکی از سه روش مراجعه به سامانه‌ی بام، مراجعه به دستگاه‌های کیوسک/cashless و مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز فرایند فعال‌سازی را تکمیل کنید.

فعال‌سازی از طریق سامانه‌ی بام

جهت استفاده از سرویس رمز یکبارمصرف ابتدا نرم‌افزار موبایلی ۶۰ بانک ملی ایران را دریافت و نصب کنید و پس از فعال‌سازی آن نرم‌افزار رمزبان بانک ملی را نیز نصب کنید.

۱- ورود به سامانه‌ی بام و انتخاب ویجت «فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف کارت»

۲- انتخاب شماره کارت

۳- وارد کردن اطلاعات کارت

۴- انتخاب نوع رمز (اول یا دوم) مورد نظر

۵- انتخاب دکمه‌ی دریافت کد

بانک ملی

بانک ملی

بانک ملی

۶- وارد کردن کد نمایش داده شده در سامانه در «بخش دریافتی از دستگاه» و کد پیامک شده برای تلفن همراه در «بخش دریافتی از پیامک» در برنامه‌ی ۶۰

فعال‌سازی از طریق کیوسک و CASHLESS

جهت استفاده از سرویس رمز یکبارمصرف ابتدا نرم‌افزار موبایلی ۶۰ بانک ملی ایران را دریافت و نصب کنید و پس از فعال‌سازی آن نرم‌افزار رمزبان بانک ملی را نیز نصب کنید.

۱- کشیدن کارت در دستگاه

۲- انتخاب سرویس تغییر رمز

۳- انتخاب «فعال‌سازی رمز اول یک‌بارمصرف» یا « فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف»

بانک ملی

بانک ملی

بانک ملی

۴- وارد کردن شماره موبایل

۵- بعد از وارد کردن رمز کارت به دستگاه، پیغام موفقیت‌آمیز بودن عملیات روی دستگاه نشان داده می‌شود. سپس بخش اول توکن روی رسید چاپ می‌شود و بخش دوم آن برای کاربر پیامک می‌شود. درنهایت می‌توانید وارد نرم‌افزار رمزبان تلفن همراه و وارد منوی اتصال کارت شوید. در قسمت اول، توکن دریافت شده از رسید دستگاه و در قسمت دوم، بخش دوم توکن که از طریق پیامک ارسال شده را وارد کنید. برای دریافت رمز یک‌بار مصرف دوم نیز می‌توانید به همین روش عمل کنید و برای غیرفعال‌سازی نیز کافی است از منوی اولیه «غیرفعال‌سازی رمز اول یک‌بارمصرف» یا «غیرفعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف» را انتخاب کنید.

بانک ملی

بانک ملی

فعال‌سازی از طریق خودپرداز

۱- مراجعه به خودپرداز بانک مالی و انتخاب گزینه‌ی عملیات رمز

۲- انتخاب گزینه‌ی «فعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف اول» یا «فعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف دوم»

۳- بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و درصورت مغایرت نداشتن با شماره‌ی ثبت شده در سیستم پیامکی حاوی بخش اول و دوم توکن پیامک شده و روی رسید کاغذی چاپ می‌شود.

۴- با ورود به برنامه‌ی ۶۰ و انتخاب گزینه‌ی اتصال کارت، توکن دریافت شده را وارد کنید.

در نظر داشته باشید که با فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف دوم، رمز دوم ثابت غیرفعال می‌شود. برای غیرفعال کرد رمز یک‌بارمصرف دوم کافی بعد از وارد کردن کارت به خودپرداز، گزینه «غیرفعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف دوم» را انتخاب کنید.

بانک ملی

بانک ملی

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۳- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک سامان

مشتری‌های بانک سامان می‌توانند به دو روش حضوری و غیرحضوری نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام کنند. امکان فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف کارت بانک سامان بدون نیاز به حضور در شعبه و از طریق نت بانک انجام می‌شود:

گام اول: مراجعه به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com و نصب اپلیکیشن رمزینه از قسمت اپلیکیشن‌های سامان

گام دوم: مراجعه و ورود به نت بانک سامان به نشانی https://ib.sb24.com

گام سوم: انتخاب منوی «مدیریت کارت» در نت بانک

گام چهارم: انتخاب گزینه‌ی «فعال‌سازی رمز دوم یکبارمصرف کارت» در نت بانک

گام پنجم: کارت مورد نظر خود که قصد فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف برای آن را دارید، انتخاب کنید.

گام ششم: دکمه‌ی «فعال‌سازی برنامک» را انتخاب کنید. در مرحله‌ی نت بانک یک کد QR نمایش می‌دهد. ۱۰ دقیقه فرصت دارید تا باقی عملیات را به‌صورت زیر انجام دهید.

گام هفتم: اپلیکیشن رمزینه را باز و یک رمز ۶ رقمی برای این برنامک انتخاب و وارد کنید. در حفظ و نگه‌داری این رمز دقت کنید زیرا از این پس ورود شما به اپلیکیشن رمزینه از طریق این رمز ۶ رقمی خواهد بود.

گام هشتم: گزینه‌ی «فعال‌سازی رمز دوم کارت» در اپلیکیشن رمزینه را انتخاب کنید.

گام نهم: گزینه‌ی اسکن کد تصویری را انتخاب کنید.

گام دهم: تصویر نمایش داده شده روی صفحه‌ی رایانه‌ی خود را اسکن کنید.

گام یازدهم: دوباره کد ۶ رقمی رمزینه و سپس کد چهار رقمی که به موبایل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. توجه کنید این کد چهار رقمی به شماره موبایلی که در بانک معرفی و در سیستم نرم‌افزاری بانک درج شده است ارسال می‌شود.

پس از نصب و راه‌اندازی برنامک رمزینه، استفاده از آن و تولید رمز یکبار مصرف نیازی به اینترنت ندارد. پس از فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت، مشتری همچنان امکان استفاده از رمز ایستای دوم کارت را خواهد داشت و برای غیرفعال کردن رمز ایستای دوم کارت باید به شعب بانک مراجعه شود. متقاضیانی که امکان استفاده از نت بانک برای فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت را ندارند، می‌توانند پس از نصب این برنامه روی گوشی خود به کلیه‌ی شعب بانک سامان مراجعه و این خدمت را دریافت کنند.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۴- نحوه فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف بانک پاسارگاد

برای فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف پویا بانک پاسارگاد می‌توان با مراجعه به بانکداری مجازی یا موبایل بانک و از طریق مسیرهای زیر اقدام کرد:

۱- در بانکداری مجازی: قسمت کارت –> کارت‌های من –> در ستون عملیات انتخاب گزینه… –> انتخاب «مدیریت نوع رمز دوم» و تأیید رمز دوم یک‌بارمصرف به‌عنوان نوع رمز دوم کارت برای کارت مورد نظر

بانک پاسارگاد

۲- در موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت کارت –> رمزپویا –> انتخاب «آیکون فعال‌سازی» (پس از فعال‌سازی آیکون مربوطه به رنگ سبز تغییر می‌کند.)

بانک پاسارگاد

یا از مسیر: موبایل بانک (همراه بانک) –> قسمت سایر –> عملیات کارت –> گزینه‌ی فعال/غیرفعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف کارت –> فعال کردن گزینه‌ی رمز یک‌بارمصرف برای کارت مورد نظر

بانک پاسارگاد

پس از فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف از طریق یکی از مسیرهای گفته شده، می‌توانید در زمان خرید کالا و خدمات روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک) از طریق منوی کارت موبایل بانک (همراه بانک) –> رمزپویا –> انتخاب گزینه‌ی «دریافت رمز پویا» نسبت به دریافت رمز پویا اقدام کنید.

بانک پاسارگاد

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۵- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک سپه

برای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک سپه باید از اپلیکیشن رمزساز بانک سپه استفاده کنید. رمزساز بانک سپه روی چند سیستم مختلف نصب می‌شود و همچنین چند مشتری می‌توانند از یک نرم‌افزار استفاده کنند؛ به این صورت که با نام کاربری و رمز عبور شخصی خود می‌توانند به اطلاعات رمزساز خود دسترسی پیدا کنند. این قابلیت برای افرادی که فقط به یک گوشی اندروید دسترسی دارند (مانند اعضای یک خانواده) مفید است. بعد از نصب برنامه از وب‌سایت بانک سپه و فعال‌سازی آن می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. برای فعال‌سازی رمزساز سپه کافی است اپلیکیشن آن را باز کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

۱- اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

سپه

  • شماره‌ی مشتری: شماره انحصاری شما در بانک سپه است. در صورت نداشتن شماره‌ی مشتری، آن را از یکی از شعب بانک درخواست کنید.
  • شماره‌ی سریال: شماره‌ی سریال OTP شماره‌ای است که شعبه بعد از درخواست رمزساز در اختیار شما قرار می‌دهد. این شماره بین ۱۲ تا ۱۹ رقم است.
  • کد فعالسازی: شماره‌ای ۶ رقمی است که به شماره‌ی همراه مشتری پیامک می‌شود. این کد یک بار مصرف است و فقط یک بار می‌توان از آن استفاده کرد.

۲- برای ورود و استفاده از امکانات برنامه باید نام کاربری و رمز عبور تعریف کنید.

بانک سپه

قواعد تعریف نام‌کاربری:

  • لاتین باشد
  • حداقل ۳ کاراکتر و حداکثر ۱۶ کاراکتر باشد.
  • کاراکترهای حرف و عدد مجاز هستند.
  • به بزرگی و کوچکی حروف حساس نیست.

قواعد تعریف رمز ورود:

  • لاتین باشد.
  • حداقل ۶ کارکتر و حداکثر ۱۶ کاراکتر باشد.
  • کاراکترهای حرف، عدد و ! @ $ & مجاز هستند.
  • حداقل یک حرف و یک عدد استفاده شده باشد.

۳- بعد از زدن دکمه‌ی تأیید، در صورتی که فعال‌سازی با موفقیت انجام شود، پیغام زیر نمایش داده می‌شود. برای استفاده از برنامه باید مجددا آن را اجرا کنید.

بانک سپه

کد فعال‌سازی یک‌بار مصرف است و نمی‌توان از آن برای فعال‌سازی چند برنامه استفاده کرد.

۴- بعد از فعال‌سازی موفق، برای ورود به برنامه باید نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید و روی دکمه‌ی ورود بزنید. برای اضافه کردن کاربر جدید می‌توانید روی «فعال‌سازی برای شخص جدید» در پایین صفحه بزنید.

بانک سپه

درصورتی‌که رمز ورود را سه بار پشت سر هم اشتباه وارد کنید، به مدت ۱۵ دقیقه نمی‌توانید وارد برنامه شوید. در صورتی که ۶ بار پیاپی رمز را اشتباه بزنید به‌مدت یک ساعت، ۹ بار اشتباه به‌مدت یک روز و بعد از ۱۲ بار اشتباه پیاپی دیگر نمی‌توانید وارد نرم‌افزار شوید و باید عملیات فعال‌سازی را دوباره انجام دهید.

۵- منوی اصلی برنامه به شکل زیر است.

بانک سپه

  • دریافت رمز: با لمس این گزینه وارد صفحه‌ی تولید رمز یک‌بارمصرف می‌شوید.
  • تنظیمات کاربر: این گزینه امکاناتی برای تغییرات روی مشخصات کاربر می‌دهد.
  • تنظیمات رمزساز: در این گزینه می‌توانید به تنظیمات رمزساز دسترسی داشته باشید.
  • ارتباط با ما: اطاعات تماس با بانک نمایش داده می‌شود.
  • خروج: برای خروج کامل از برنامه استفاده می‌شود.

۶- با لمس گزینه‌ی دریافت رمز، رمز یک‌بارمصرف به مدت ۳۰ ثانیه نمایش داده می‌شود. رمز تولیدشده، حداکثر به مدت ۹۰ ثانیه از زمان ایجاد اعتبار دارد. با لمس دکمه‌ی «کپی» مقدار رمز، داخل حافظه‌ی موقت گوشی ذخیره می‌شود.

بانک سپه

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۶- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف بانک آینده

نرم‌افزار ریما امکان دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف را برای مشتری‌های بانک آینده فراهم می‌کند. تا پیش از این نرم‌افزار راز از سوی بانک آینده برای دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف معرفی شده بود که طبق اطلاعیه‌ی بانک این اپلیکیشن از ۲۶ آبان ماه سال جاری قابل استفاده نیست و مشتری‌ها باید از اپلیکیشن ریما استفاده کنند. نحوه‌ی فعال‌سازی کلی برنامه‌ی رمز یک‌بارمصرف روی گوشی تلفن همراه دارای سیستم‌عامل اندروید به شرح زیر است:

۱- مراجعه‌ی مشتری به سایت بانک و دریافت برنامه‌ی رمز یک‌بارمصرف از روی سایت بانک آینده

۲- نصب برنامه و ورود اطلاعات مورد نیاز توسط کاربر (شماره تلفن همراه باید دقیقا همان شماره تلفن همراهی باشد که کاربر به بانک اعلام کرده است).

۳- پس از نصب برنامه‌ی رمز یک‌بار مصرف، فرایند دریافت کلید رمزنگاری، کنترل صحت و تطابق شماره‌ی تلفن همراه وارد شده توسط کاربر با شماره تلفن موجود در پروفایل مشتری در بانک، از طریق ارتباط اینترنتی صورت می‌گیرد.

۴- در صورت انطباق شماره تلفن همراه کد فعال‌سازی از طریق پیامک ارسال می‌شود و درصورت عدم انطباق شماره تلفن همراه راهنمایی مشتری برای مراجعه به شعبه و درج یا اصلاح شماره موبایل در سیستم بانک انجام می‌شود.

۵- فعال‌سازی برنامه روی گوشی به وسیله ورود کد فعال‌سازی دریافتی از طریق پیامک و تخصیص رمز یا الگو (Pattern) به منظور ورود به برنامه‌ی رمز یک‌بار مصرف

۶- مراجعه‌ی مشتری به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک آینده به منظور دریافت کد امنیتی

مشتری در این مرحله پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، می‌تواند کد امنیتی را از طریق رسید خودپرداز و کد امنیتی پیامکی را دریافت کند (این فرایند می‎‌‌تواند برای رمز اول کارت و رمز دوم کارت صورت پذیرد).

۷- کاربر با وارد کردن کد امنیتی دریافتی از طریق خودپرداز (۸ رقمی) و کد امنیتی پیامک شده (۱۲۰ رقمی) می‌تواند نسبت به فعال‌سازی برنامه اقدام کند.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۷- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک پارسیان

مشتری‌های بانک پارسیان برای فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف باید ابتدا به یکی از خودپردازهای بانک پارسیان مراجعه کنند و از طریق منوی عملیات رمز، ثبت‌نام رمز یک‌بارمصرف، یک رمز دلخواه هشت رقمی (رمز ساده مانند اعداد پشت سر هم و تکرار یک عدد بیش از ۴ بار مجاز نیست)، مطابق تصاویر زیر انتخاب کنند. این رمز برای صدور رمز یک‌بارمصرف الزامی بوده و در صورت فراموش کردن آن، باید مجددا به خودپرداز بانک پارسیان مراجعه کرده و رمز جدید تعریف کنید. این سرویس تنها برای مشتریانی قابل استفاده است که شماره‌ی همراه خود را قبلا در سیستم ثبت کرده‌اند.

بانک پارسیان

پس از انجام مرحله بالا، یک کد فعال‌سازی به شماره‌ی موبایل دارنده‌ی کارت ارسال می‌شود. کد فعال‌سازی به مدت ۲۴ ساعت معتبر بوده و در این مدت کاربر می‌تواند از طریق موبایل بانک پارسیان (پارسیان من نسخه‌ی ۱.۳.۱۴ به بعد) نسبت به فعال‌سازی سرویس اقدام کند. برای این منظور پس از اجرای موبایل بانک و رفتن به منوی اصلی، منوی رمز یک‌بار مصرف، گزینه‌ی ثبت، پس از ورود شماره کارت و کد فعال‌سازی ارسال شده به موبایل، عملیات فعال‌سازی انجام می‌شود.

بانک پارسیان

پس از انجام این مراحل می‌توانید از طریق موبایل بانک اقدام به دریافت رمزهای یک‌بار مصرف کارت کنید. برای این منظور با مراجعه به منوی اصلی، منوی رمز یک‌بار مصرف، گزینه‌ی صدور، انتخاب کارت مورد نظر، ورود رمز هشت رقمی که کاربر در خودپرداز مشخص کرده است، انتخاب رمز هفت رقمی (این رمز به‌جای رمز دوم کارت استفاده می‌شود)، رمز یک‌بار مصرف به کاربر نمایش داده می‌شود. رمز یکبار مصرف به مدت ۶۰ ثانیه معتبر است و در این مدت تنها یک‌بار قابل استفاده است. توجه داشته باشید که رمزهای تولید شده در صورتی صحیح است که زمان گوشی کاملا دقیق تنظیم شده باشد؛ بنابراین کاربر باید در قسمت تنظیمات تاریخ و زمان گوشی، گزینه‌ی تنظیم خودکار تاریخ و زمان (time and date Automatic) را فعال کند.

بانک پارسیان

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۸- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک دی

دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف بانک دی از طریق اپلیکیشن ارس امکان‌پذیر است. پس از نصب اپلیکیشن ارس جهت فعال‌سازی آن وارد سامانه‌ی اینترنت بانک دی شوید و از منوی کارت، گزینه‌ی «فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف کارت» را انتخاب کنید. درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک دی را در اختیار ندارید، جهت فعال‌سازی اپلیکیشن ارس به‌همراه مدارک هویتی به یکی از شعب بانک دی مراجعه کنید. هنگام فعال‌سازی اپلیکیشن ارس نیاز به ارتباط تلفن همراه‌با اینترنت وجود دارد اما پس از آن (برای تولید رمز) نیازی به اینترنت نیست.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۹- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک شهر

فرایند فعال‌سازی رمز دوم یک‌بار مصرف بانک شهر به این ترتیب است که پس از نصب نرم‌افزار در تلفن همراه، مشتری باید اطلاعات هویتی خود را وارد کند و سپس با مراجعه به هر یک از شعب بانک شهر و انجام احراز هویت، اقدام به فعال‌سازی رمز یک‌بار مصرف از طریق اسکن بارکد دوبعدی کند. بانک شهر همچنین اعلام کرده است امکان فعال‌سازی به‌زودی از طریق سایر درگاه‌های بانک فراهم خواهد شد.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۰- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک تجارت

همراز، اپلیکیشنی است که توسط بانک تجارت و به منظور دریافت رمز یک‌بارمصرف طراحی شده است. برای فعال‌سازی برنامه باید ابتدا به یکی از خودپردازهای بانک تجارت مراجعه کنید و اطلاعات داده شده را در اپلکیشن وارد کنید.

مراحل ثبت درخواست و دریافت رمز یک‌بار مصرف:

۱- ثبت درخواست از طریق دستگاه‌های خودپرداز :

  • مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت
  • وارد کردن کارت به دستگاه و زدن رمز ورود
  • ورود به منوی سایر خدمات
  • انتخاب منوی سایر خدمات و گزینه‌ی فعال‌سازی رمز پویا
  • دریافت برگ رسید حاوی شماره سریال و شماره تلفن همراه مشتری از دستگاه
  • دریافت یک پیامک حاوی کد فعال‌سازی رمز پویا به شماره تلفن همراه (شماره ثبت شده مربوط به کارت)

۲- دریافت نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف:

دانلود نرم‌افزار همراز از وب‌سایت بانک تجارت و نصب آن (در حال حاضر برنامه در دو نسخه‌ی اندروید و IOS در دسترس است.)

۳- نحوه‌ی کار با نرم‌افزار:

  • ورود به برنامه و تعریف کلمه‌ی عبور (رمز تعریف شده باید حداقل هشت رقم باشد)
  • افزودن کارت با انتخاب دکمه‌ی «افزودن کارت»
  • ورود شماره کارتی که رمز پویای آن از طریق دستگاه خودپرداز بانک فعال شده است (می‌توانید به‌صورت اختیاری عنوانی را برای کارت خود در بخش عنوان کارت تعریف کنید)
  • ورود شماره سریالی که در رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز درج شده است در قسمت شماره سریال توکن
  • ورود کد فعال‌سازی که به شماره تلفن همراه پیامک شده بود در قسمت کلید فعال‌سازی توکن
  • زدن دکمه‌ی تأیید
  • در صورت درج صحیح شماره‌ها در قسمت‌های مربوطه کارت بانکی مورد نظر در برنامه تعریف می‌شود

۴- دریافت رمز یک‌بارمصرف

  • انتخاب گزینه‌ی درخواست رمز یک‌بار مصرف
  • در صفحه‌ی ظاهر شده کلمه‌ی عبور خود را وارد کنید و دکمه‌ی تأیید را بزنید
  • رمز یک‌بار مصرف برای کارت مربوطه تعریف شده و به مدت ۳۰ ثانیه نمایش داده می‌شود
  • رمز نمایش داده شده را به‌عنوان رمز دوم در تراکنشی که قصد انجام آن را دارید، استفاده کنید
  • پس از گذشت ۳۰ ثانیه رمز مخفی خواهد شد و چنانچه به هر دلیل قصد دریافت مجدد رمز یک‌بارمصرف جدید را دارید، کافی است مجددا گزینه‌ی درخواست رمز یک‌بار مصرف را انتخاب کنید و پس از آن کلمه‌ی عبور را در صفحه بعد وارد کنید تا سامانه رمز یک‌بار مصرف جدیدی را برای شما تعریف کند و نمایش دهد.
  • رمز دریافتی به مدت ۶۰ ثانیه جهت انجام تراکنش قابل استفاده خواهد بود و پس از طی این مدت، نامعتبر می‌شود و باید رمز جدیدی از برنامه دریافت شود.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۱- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک صادرات

بانک صادرات امکان صدور رمز اول و دوم کارت به‌صورت یک‌بار مصرف (پویا) را نیز با نرم‌افزار امکان‌پذیر کرده است. در همین راستا، نرم‌افزار موبایلی «ریما» به‌عنوان نرم‌افزار تولید رمز یک‌بار مصرف اول/دوم کارت تدوین و از طریق سایت این بانک و نرم‌افزار موبایلی «صاپ» در دسترس است. مشتری‌ها برای فعال‌سازی اپلیکیشن باید ابتدا به دستگاه خودپرداز مراجعه کنند و سپس شماره سریال یا کد فعال‌سازی که دریافت می‌کنند را در اپلکیشن وارد کنند. اعتبار رمزهای تولید شده از طریق برنامه‌ی «ریما​» جهت انجام تراکنش‌های مبتنی بر کارت، ۶۰ ثانیه است.

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۲- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک گردشگری

فعال‌سازی قابلیت رمز پویای بانک گردشگری از یکی از سامانه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک انجام می‌شود.

فعال کردن رمز دوم پویا در سامانه‌ی اینترنت‌بانک

۱- از طریق رمز ورود به سامانه‌ی اینترنت‌بانک گردشگری وارد شوید.

بانک گردشگری

۲- از منوی «کارت» روی گزینه‌ی «کارت‌های من» کلیک کنید.

۳- کارت مورد نظر خود را از میان فهرست کارت‌های نمایش داده شده انتخاب کنید.

۴- روی آیکن از قسمت «عملیات» کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، پنجره‌ی کوچکی باز می‌شود. برای فعال/غیرفعال کردن رمز دوم پویا باید روی گزینه‌ی «مدیریت نوع رمز دوم» کلیک کنید.

بانک گردشگری

۵- مطابق شکل زیر در پنجره‌ی باز شده در صورت تمایل برای فعال کردن رمز دوم پویا روی دکمه‌ی «بله» و در صورت عدم تمایل روی دکمه‌ی «خیر» کلیک کنید.

بانک گردشگری

۶- پس از انجام مراحل گفته شده، نوع رمز دوم کارت به حالت «رمز یک‌بار مصرف» تغییر خواهد کرد.

بانک گردشگری

دریافت رمز دوم پویای کارت

مشتری‌ها پس از فعال کردن خدمت رمز دوم پویا برای کارت، باید از طریق سامانه‌ی پرداخت همراه اقدام به دریافت رمز دوم پویا برای کارت خود کنند. مراحل دریافت رمز دوم پویا به شرح زیر است:

۱- پس از نصب آخرین نسخه‌ی سامانه‌ی همراه بانک گردشگری، روی گزینه‌ی «خدمات کارت» که از این پس «پرداخت همراه» نامیده می‌شود، کلیک کنید. برای بهره‌برداری از خدمات پرداخت همراه، نیازی به دریافت نام کاربری و رمز عبور از شعبه نیست.

بانک گردشگری

۲- برای فعال‌سازی خدمات پرداخت همراه، مشتری باید شماره تلفن همراه خود را وارد کند. کد فعال‌سازی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشتری ارسال می‌شود. شماره موبایل باید همان شماره موبایلی باشد که در سامانه‌ی بانکداری متمرکز (فناپ) تعریف شده است.

۳-پس از ورود کد فعال‌سازی، مشتری باید طبق تصویر زیر یک رمز عبور انتخاب کند.

بانک گردشگری

۴- پس از ورود برای دریافت رمز دوم پویای کارت خود روی بخش «سایر» و سپس گزینه‌ی «رمز یک‌بار مصرف کارت» کلیک کنید.

بانک گردشگری

۵- در پنجره‌ی باز شده فهرست کارت‌هایی که برای آن‌ها رمز دوم پویا فعال شده نمایش داده می‌شود. برای دریافت رمز دوم روی کارت مورد نظر کلیک کنید.

  • درصورتی‌که خدمت رمز دوم پویا برای هیچ‌کدام از کارت‌ها فعال نشده باشد، پیغام «کارت یافت نشد» نمایش داده می‌شود.
  • درصورتی‌که شماره موبایل سامانه پرداخت همراه مشتری با شماره تلفن ثبت شده برای تعریف مشتری در سامانه‌ی بانکداری متمرکز (فناپ) یکسان نباشد، پیغام خطای «مشتری دارنده کارت یافت نشد» دریافت می‌شود.

بانک گردشگری

۶- در صفحه‌ی بعد یک کد نمایش داده خواهد شد که همان رمز دوم کارت است.

بانک گردشگری

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۳- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک رفاه کارگران

نرم‌افزاری موبایلی «رمزساز رفاه» از سوی بانک رفاه کارگران برای دریافت رمز دوم پویای یک‌بارمصرف ارائه شده و نحوه‌ی فعال‌سازی آن در تصویر زیر توضیح داده شده است.

بانک رفاه کارگران

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۴- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک حکمت ایرانیان

برای دریافت رمز دوم پویای یک‌بارمصرف بانک حکمت ایرانیان باید از اپلیکیشن ارس استفاده شود. بعد از ورود به سایت بانک نرم‌افزار مورد نظر را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید. بعد از بازکردن اپلیکیشن باید رمز عبور یا الگو تعیین کنید.

ورود با استفاده از الگو:

کافی است حداقل ۴ نقطه را به هم متصل کنید؛ سپس همان الگو را جهت تأیید، برای بار دوم وارد کنید تا الگو پذیرفته شود؛ از این پس می‌توانید با استفاده از این الگو وارد برنامه‌ی ارس شوید.

ورود با استفاده از رمز:

رمز عبور باید حداقل هشت کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک عدد و همچنین یکی از کاراکترهای ( @#$%+=_*? ) باشد. در صورتی که در رمز انتخابی همه‌ی موارد رعایت شده باشد، فیلد متنی دوم فعال خواهد شد که رمز خود را در آن تکرار کنید.

افزودن بانک

ابتدا باید با مراجعه به یکی از شعب بانک حکمت ایرانیان نسبت به درخواست فعال‌سازی رمز اول یک‌بار مصرف یا رمز دوم یک‌بار مصرف کارت خود اقدام کنید. سپس با ورود به نرم‌افزار از لیست بانک‌های موجود، بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید (بانک حکمت ایرانیان) و QR code دریافتی از طریق شعبه‌ی بانک را پس از لمس دکمه‌ی «اسکن کن» اسکن کنید.

بانک حکمت ایرانیان

در این مرحله می‌توانید یکی از گزینه‌های رمز اول، رمز دوم یا هر دو گزینه را انتخاب کنید؛ سپس رمز فعال‌سازی دریافت شده از طریق پیامک را در محل مربوطه و طبق تصاویر زیر وارد کنید.

بانک حکمت ایرانیان

سپس یک عدد حداقل ۶ رقمی را به دلخواه به‌عنوان پین کد در محل مربوطه وارد کرده و دکمه‌ی تائید را لمس کنید.

بانک حکمت ایرانیان

پس از این مرحله مانند تصویر زیر در بازه زمانی سه دقیقه، رمز یک‌بار مصرف تولید و قابل مشاهده است؛ این رمز در تمامی درگاه‌های پرداخت قابل استفاده است.

بانک حکمت ایرانیان

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۵- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک ایران زمین

نرم‌افزار رمزساز ایران زمین، قابل استفاده روی گوشی‌های همراه‌با سیستم‌عامل اندروید و IOS است و مشتری‌ها می‌توانند برای تولید رمز دوم یک‌بارمصرف پویا از آن استفاده کنند. مشتری‌های بانک ایران زمین می‌توانند بعد از مراجعه به شعب و ثبت درخواست خود و همچنین نصب و فعال‌سازی نرم‌افزار روی سیستم‌عامل گوشی مورد نظر، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف برای انجام عملیات مالی و غیرمالی اقدام کنند. نحوه‌ی فعال‌سازی سرویس رمز یک‌بار مصرف کارت به شرح زیر است:

۱- مراجعه مشتری به شعب بانک ایران زمین

۲- ثبت درخواست فعال‌سازی سرویس رمز یک‌بار مصرف توسط مشتری

۳- تخصیص دسترسی و فعال‌سازی سرویس مذکور و تحویل QRCode توسط کاربر شعبه

۴- دانلود نرم‌افزار رمزساز بانک ایران زمین از سایت izbank.ir باتوجه به سیستم‌عامل گوشی همراه و نصب آن روی گوشی همراه توسط مشتری

۵- فعال‌سازی نرم‌افزار مذکور از طریق QRCode دریافتی از شعبه و انتخاب رمز ورود به نرم‌افزار رمزساز

مشتری‌های بانک ایران زمین می‌توانند به روش زیر نسبت به دریافت لینک دانلود «نرم‌افزار رمزساز ایران زمین» اقدام کنند.

  • ارسال عدد ۲۳ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ برای دریافت لینک نسخه اندروید
  • ارسال عدد ۲۴ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ برای دریافت لینک نسخه آیفون

لینک دریافت اپلیکیشن و راهنمای گام‌به‌گام

۱۶- نحوه دریافت رمز دوم فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف بانک قوامین

ادامه بانک ها در پست دیگر از همین سایت...

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 180

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

پکیج کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم  *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده*  آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲  ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...

فروش  اعلامیه مراسم تشییع و شام غریبان

فروش اعلامیه مراسم تشییع و شام غریبان

فروش اعلامیه مراسم تشییع و شام غریبان طراحی و چاپ کانون تبلیغاتی چهره ... ...

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf

دانلود خلاصه نکات [کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ ] - ریشه های قدرت، ثروت و فقر - با دو فرمت word و pdf شامل فایل word و pdf در قالب 53 صفحه ------------------------------ کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند با عنوان اصلی «why nations fall: the origins of power, properity and ... ...

کسب درآمد اینترنتی کاملا تضمینی  و تست شده روزانه ۵۰۰۰۰۰تا ۲۰۰۰۰۰۰میلیون تومان.

کسب درآمد اینترنتی کاملا تضمینی و تست شده روزانه ۵۰۰۰۰۰تا ۲۰۰۰۰۰۰میلیون تومان.

دوستان روشی که در پکیج قرار دادیم یه ترفند فوق العاده عالی و پر بازده برای کسب درآمد از اینترنت می باشد،با اطمینان می گویم که هیچ یک از شماها که مثل خودم هزاران بار سراسر اینترنت و تمام سایت ها رو گشتید تا راهی برای کسب درامد پیدا کنید این روش ها را امتحان نکردید. اگر دنبال ... ...

آموزش ویدیویی کار با گوشی های اندروید

آموزش ویدیویی کار با گوشی های اندروید

توجه توجه نخونی مطمئن باش ضرر میکنی ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم   آموزش ویدیویی رفع مشکلات روزمره گوشی های اندروید و  کسب درآمد بعد از یادگیری   با سلام خدمت شما دوست عزیز   دوستان قصد ندارم با نوشته های تحریک آمیز برای خرید محصولات وقت شما را بگیریم پس سریع ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه و حل المسائل الکترونیک 1و2 - pdf - بر اساس کتاب دکتر میر عشقی

دانلود جزوه و حل المسائل الکترونیک 1و2 - pdf - بر اساس کتاب دکتر میر عشقی

دانلود جزوه و حل المسائل الکترونیک 1و2 - pdf - بر اساس کتاب دکتر میر عشقی شامل: جزوه کامل الکترونیک 1 و 2 و حل المسائل جلد اول + حل المسائل جلد دوم مبانی الکترونیک نوشته دکتر سید علی میر عشقی جزوه و حل المسائل جلد 2 به صورت دست نویس و با کیفیت و خوانا می باشد. حجم ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

حل المسائل کتاب طراحی مکانیکی اجزای ماشین انسل اوگرال ANSEL UGURAL

حل المسائل کتاب طراحی مکانیکی اجزای ماشین انسل اوگرال ANSEL UGURAL

حل المسائل کتاب طراحی مکانیکی اجزای ماشین انسل اوگرال ANSEL UGURAL   این فایل دارای حل المسائل و کتاب مربوطه می باشد تعداد صفحات : 323 + 1008 فرمت : pdf زبان : لاتین ویرایش: دوم عنوان لاتین :mechanical design of machine components نویسنده : انسل اوگرال ANSEL ... ...

دانلود بسته  سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی  سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)

دانلود بسته سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)

با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1400 نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۱۴۰۰ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز⬅✅ (تیک خورده) مشخص شده است. ... ...

دانلود خلاصه کتاب طراحی آموزشی - PPT - به صورت پاورپوینت

دانلود خلاصه کتاب طراحی آموزشی - PPT - به صورت پاورپوینت

دانلود خلاصه کتاب طراحی آموزشی - PPT - به صورت پاورپوینت دانلود خلاصه مباحث طراحی آموزشی در قالب پاورپوینت مناسب برای: مطالعه سریع شب امتحان تدریس در کلاس * * * * * * * * * معرفی اجمالی: برخی از مطالب مطرح شده در پاورپوینت: تفاوت اموزش و یادگیری مراحل انجام ... ...

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

آموزش زبان انگلیسی ( لایتنر زبانک )

** برنامه برگزیده کافه بازار **     ... ...

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

راهنمای جامع ارز دیجیتال

راهنمای جامع ارز دیجیتال

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال قدم بگذارید، انواع مختلف آنها را بشناسید، با نحوه کار آنها آشنا شوید و با سرمایه‌گذاری هوشمندانه در این حوزه، به سودآوری و کسب ثروت برسید!   ارزهای دیجیتال، نوع جدیدی از دارایی‌های دیجیتال هستند که بر پایه فناوری ... ...

راهنمای جامع تبلیغات ویدیویی: گامی بلند در مسیر جذب مخاطب و افزایش فروش!

راهنمای جامع تبلیغات ویدیویی: گامی بلند در مسیر جذب مخاطب و افزایش فروش!

با این راهنمای جامع، به دنیای شگفت‌انگیز تبلیغات ویدیویی قدم بگذارید، انواع مختلف آن را بشناسید، با اصول و مراحل ساخت و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی آشنا شوید و با استفاده از این ابزار قدرتمند، به برند خود رونق ببخشید و فروشتان را به طور چشمگیری افزایش دهید!   تبلیغات ... ...

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf

دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + 15 دوره نمونه سوال با جواب به همراه فلش کارت نکات مهم pdf دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی تالیف عبدالله بنی هاشمی، حسین غلام زاده صفار منبع رشته علوم تربیتی پیام نور   شامل: خلاصه کتاب کامل و ... ...

نمونه سوالات استخدامی سازمان محیط زیست

نمونه سوالات استخدامی سازمان محیط زیست

محتویات: شش فایل شامل 1200 سوال مهم آزمون های استخدامی در دروس زیر است: 200 سوال کامپیوتر + پاسخنامه 200 سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه 200 سوال معارف اسلامی + پاسخنامه 200 سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه 200 سوال ریاضیات عمومی و آمار + پاسخ تشریحی 200 سوال هوش ... ...

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick S. Hillier   تعداد صفحات: 1099 زبان: لاتین ویرایش : نهم فرمت: PDF عنوان لاتین: Introduction to Operations Research نویسنده: فردریک هیلیر - Frederick S. Hillier     ... ...

دانلود مجموعه اندیکاتورهای [ PZ - PZ indicator for MT4 AND MT5 ] + Expert collection | برای متاتریدر 4 و 5

دانلود مجموعه اندیکاتورهای [ PZ - PZ indicator for MT4 AND MT5 ] + Expert collection | برای متاتریدر 4 و 5

دانلود مجموعه اندیکاتورهای [ PZ - PZ indicator for MT4 AND MT5 ] + Expert collection | برای متاتریدر 4 و 5 هشدار: بازارهای مالی دارای ریسک هستند و این فروشگاه در قبال آموزش، نحوه استفاده و نتایج ترید شما، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت. مجموعه اندیکاتورها شرکت PZ یکی از ... ...

دانلودنمونه سوال نقاشي ساختمان آزمون كارگران ساختماني درجه 3 شماره 1

دانلودنمونه سوال نقاشي ساختمان آزمون كارگران ساختماني درجه 3 شماره 1

این بسته شامل نمونه سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای است که توسط سایت ما به صورت کلی جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است سوالات تئوری : ۱- شامل 25 عدد سوال تستی با پاسخنامه تستی و از سری سوالات آزمون نقاشي كارگران ساختماني درجه 3 فنی و حرفه ای (۱ دوره) ۲- ... ...

آیه الکرسی فرمت  eps    لایه باز

آیه الکرسی فرمت eps لایه باز

آیه الکرسی با فرمت eps مورد استفاده هنرجویان و معرق کاران و برش لیزر و cnc با کیفیت بسیار بالا و رعایت اصول خوشنویسی خط ثلث   ... ...

فروش قولنامه   یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf ... ...

تمپلیت رژ لب

تمپلیت رژ لب

سلام دوستان عزیز تمپلیتی برای شما آماده کرده ایم مربوط به  رژ لب این تمپلیت قابلیت تغییر را دارا می باشد شما می توانید با استفاده از فتوشاپ فایل این تمپلیت را باز کرده و اقدام به تغییر کنید با تشکر ..... ... ...

دریافت فایل : تمپلیت رژ لب
دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 700  RM-670 ورژن  113.010

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 700 RM-670 ورژن 113.010

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 700 RM-670 ورژن 113.010 ... ...

دانلود فایل فلش  Nokia 6600f  Rm-325 ورژن 06.20

دانلود فایل فلش Nokia 6600f Rm-325 ورژن 06.20

دانلود فایل فلش Nokia 6600f Rm-325 ورژن 06.20 ... ...

سوره مبارکه فاتحه  فرمت eps  و کورل و فتوشاپ

سوره مبارکه فاتحه فرمت eps و کورل و فتوشاپ

فایل سوره مبارکه الفاتحه با فرمت eps  قابل اجرا در کلیه نرم افزارهای گرافیگی  ، کورل دراو  فتوشاپ ایلاستریتور جهت هرگونه نظر و پیشنهاد و سفارش فایل با شماره    09123042569 تماس حاصل نمایید. ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C2-01  RM-721 ورژن 11.40

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C2-01 RM-721 ورژن 11.40

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA C2-01 RM-721 ورژن 11.40 ... ...

دانلود جزوه و خلاصه کتاب روش های محاسبات عددی - جواد وحیدی و صابر قاسم پور - مهندسی - pdf به همراه 15 دوره نمونه سوال

دانلود جزوه و خلاصه کتاب روش های محاسبات عددی - جواد وحیدی و صابر قاسم پور - مهندسی - pdf به همراه 15 دوره نمونه سوال

دانلود جزوه و خلاصه کتاب روش های محاسبات عددی - جواد وحیدی و صابر قاسم پور - مهندسی - pdf به همراه 15 دوره نمونه سوال دانلود خلاصه جامع کتاب روش های محاسبات عددی تالیف جواد وحیدی و صابر قاسم پور منبع رشته های مهندسی شامل: خلاصه و جزوه + 15 دوره نمونه سوال به همراه ... ...

در صورتی که شما مالک هر یک از کتابهای سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد. منبع اکثر کتابها سایت های دیگر هستند و هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتابها را نخواهیم پذیرفت.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما