مینلب / ماین لب یک شرکت استرالیائی میباشد که از نظر تکنیک ساخت توانائی کامل به روز بازار را دارا میباشد .

 

سیستمهای تولیدی این شرکت دارای توانائی قدرت خرید افراد در حد ارزان میباشد و نوع سیستم دیجیتال عددی یا ولتاژ القائی و فرکانس القائی را تولید مینماید.

نحوه تولیدات این شرکت برای عملیات عمومی و عام و همه پسند میباشد و برای همین این شرکت سعی دارد محصولات ارزان را ارائه نماید.

ان دسته که از محصولات این شرکت بدکوئی مینمایند یا محصولات انرا بدون کیفیت اعلام مینمایند مطمئناً در عملکرد خود یا بیانات ارائه نموده قصد خاصی را داشته .

در مجموع هر شخص یا شرکتی که از محصولات دیگران بدگوئی مینمایند و به دنبال تهمت زدن یا نارواگوئی به دیگران هستند مظمئن باشید خود این افراد دارای نقاط ضعف فراوانی هستند و برای پوشاندن ایرادات و ضعف خود بر علیه دیگران بدگوئی مینمایند تا پوششی بر ضعف خود قرار دهید.

این دسته افراد به چند گروه همراه هم تقسیم گردیده اند و با نامها و شرکت ها و سایت ها یا وبلاگ های گوناگون با عناوین متفاوت بر یک شرکت یا چند شرکت مختلف بدگوئی مینمایند تا یک صحنه تفکر الوده را برای خریداران بوجود اورند و در مقابل محصولات خود را در یک مقطع بفروش برسانند و بعد از مدتی که مشخص میگردد محصول این افراد دارای توانائی لازم نمی باشد یک شرکت یا بلاک یا سایت دیگری با نام جدید و محصول و افراد جدید را راه اندازی مینمایند و مجدداً بد گوئی از دیگران و شرکت های معتبر با چندین سال سابقه فعالیت اقدام مینمایند و بکار خود در بدنام نمودن محصولات دیگران ادامه میدهند.

این اتفاق در ایران برای شرکت های مانند طلوع جویندگان اسیا یا جویندگان اسیا یا چند شرکت معتبر دیگر مانند تریشورز و کاوشگران و وایتس نیز انجام گرفته است و این اشخاص ضعیف نمی توانند با شرکتهای بزرگ و قدرتمند یا دارای تکنولوژی روز دنیا رقابت نمایند و اقدام به این موارد بدگوئی مینمایند.

بهترین کار این است که مطلوبیت محصول هر شرکتی را از همان شرکت پرسجو نمائید و با ارزیابی بین محصولات قبل از خرید توجه نمائید کدام محصول با کیفیت مورد نظر شما نزدیک تر است البته این ارزیابی باید بنابر واقعیت اصول سیستمها به انجام رسد.

در رابطه با محصولات شرکت ماین لب نیز از همین شرکت و سایت مستقیم ان سئوال نمائید.