شرح مختصری از تنظیمات عمومی سیستمها

برای مشخص نمودن تفاوت بین موادمعدنی صحنه کاروهدف میتوانید از اطلاعات ستون سمت چپ و ستون سمت راست جدول تفکیک و تشخیص VDI SCALE برای تنظیم EDIT یا VDI DISC در سیستم بهره ببرید. .

در نظر داشته باشید که شما وارد هر منطقه ای میشوید ، هم شکل بودن نوع هدف با مواد معدنی اطراف آن یا متضاد بودن هدف با حول محور خود ، در تنظیمات مربوط اعداد V.D.I SCALE و تنظیمات متعلق به حجم و سطح ارتباط کامل و معکوس را دارا میباشد.

جدول V.D.I SCALE در اصل تعیین و تشخیص نوع هدف و فلزات و مواد معدنی بنابر طبقه اهداف از نظر سیستم میباشد.

دستور العملهای موجود در کتاب های عمومی مربوط به فلزیاب و معدنیاب و رادار زمینی دستی و دوربین حرارتی راداری کلی میباشد ، و هر قسمت که مربوط به سیستم شما میباشد از همان موضوع بهره ببرد ، ولی بعضی قسمت ها که مشاوره و معایب و گزارشی کلی خطاهای سیستم است ، مطالعه نماید، زیرا در رابطه با تمامی سیستمهای دنیا صدق مینماید.

انواع روش ها ، شکل ها ، تجربیات ، اطلاعات پایه ای ، علمی، فنی ، اصولی ، و بنابر گزارشات و عملکرد اپراتور ها در اختیار شما قرارداده میشود ، اگر تناقض یا ضد و نقیضی یا با مواردی برخورد نمودید که با همدیگر تفاوت دارد ، دلیل اصلی این است که این اطلاعات مربوط به روشهای گوناگون در شرایط مجزا و مختلف ارائه شده است و شما هم میتوانید جهت تجربه از این موارد بهره ببرید تا به موفقیت دست یابید ، وبعضی از توضیحات در قسمتها عمومی و عام به یکدیگر نزدیک میباشد، و مابقی بنابر سیستم های گوناگون در مشاغل و فعالیت های مختلف قابلیت بهره برداری دارد.

* شما باید با همه روشها اشنا شده وتمرین نمائید و از آنچه که به نوع فعالیت شما نزدیک است بهره ببرید .

بعضی از تعاریف متعلق به آنتن دار و بعضی مربوط به کوئلی و لوپی و تعدادی هم برای سیستمهای صوتی یا تصویری است و بعضی گزارشات و راهنمایی مشترک بین همه آنها است.

در نتیجه با هر سیستمی که شما تهیه نمودید باید تمرین نموده و بر روی تنظیمات و نوع تشخیص و تفکیک و واکنش سیستم رادار زمینی دستی یا فلزیاب یا معدنیاب یا دوربین حرارتی راداری مهارت کامل یابید .